كفر بلضم لأجدد الأفلام والبرامج والأغاني

احلا بك زائرنا الكريم يرجى التسجيل لتحظى بالتحميل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

احلا بك زائرنا الكريم يرجى التسجيل لتحظى بالتحميل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

4 مشترك

اجمد النكت والفوازير

تكتك اون لين
    Admin

اجمد النكت والفوازير  Empty اجمد النكت والفوازير

مُساهمة  تكتك اون لين الجمعة يناير 21, 2011 9:24 am

مرة واحد صعيدي راح يمتحن لوحدة طلع التاني...
    /////////////
    مرة واحد صعيدي راح الإسكندرية فبعت لأهلوا صورته بالمايوة....بعتولوه هدومه
    //////////////
    واحد مريض ذهب للدكتور قال له كل مرة أذهب للنوم أري فئران تلعب كرة ,قال له الدكتور بسيطة لا تذهب للنوم غدا , قال له المريض أزاي دة بكرة الكأس .
    //////////////
    سيدتان فاتهما قطار الزواج فارسلو أعلان (اتجوز واحدة تاخد التانيه هديه) .
    //////////////
    ذهب رجل للصيدليه قال أريد الحقنه التي تأخذها زوجتي,فرد عليه البائع و تتذكر أسمها , رد الرجل طبعاً محاسن .
    ///////////////
    . اتنين مساطيل يمشوا في صحراء قاحلة ... قال الأول للتاني تسمح لي كلمة على انفراد
    ///////////////
    . اتنين مساطيل واحد بيسأل التاني : الشارع دة بيروح فين , التاني : الشارع ده ثابت مكانه عمره ما راح شمال ولا يمين
    ///////////////
    سكران كل مايروح على البيت يقف امام المرآة ويقول آه أنا كبرت كتير وصار شعري ابيض
    ///////////////
    . بالصدفة يدخل عليه أبوه ويقول له كم مرة أخبرتك ان لا تقف امام صورة جدتك
    ///////////////
    مكانكيكي اشتري سرير ..نام تحته
    ///////////////
    واحد مجنون كل اميرووح للبحرين .... ياخد معاه مايوهين
    ///////////////
    تكتك اون لين
    Admin

اجمد النكت والفوازير  Empty رد: اجمد النكت والفوازير

مُساهمة  تكتك اون لين الجمعة يناير 21, 2011 9:25 am

رجل متزوج من ثلاث زوجات كل زوجة في عمارة .....يذهب الرجل لزوجته الأولي ..فيعطي حارس العمارة جنية واحد
    و عندما يطلع لزوجته تعطيه ضعف ما معه..و عندما ينزل يعطي حارس العمارة جنية أخر ....تكررت هذه القصة مع زوجاته الاثنان الأخرين
    و في أخر اليوم وجد انه لا يملك شئ في جيبه
    . أحسب ما كان معه قبل الزيارة الأولي.
    تكتك اون لين
    Admin

مُساهمة  تكتك اون لين الجمعة يناير 21, 2011 9:35 am

مرة واحد صعيدي عايز ينتحر من الدور العاشر مالقاش دور عاشر انتحر من الخامس مرتين
    /////////////////
    فى يوم المراة العالمى اجتمع 3 ستات واحدة امريكية والتانية فرنسية والتالتة صعيدية , قالوا لازم نحبب رجالتنا فينا ونعرفهم قيمتنا فاتفقوا محدش فيهم هيقوم بواجبات البيت لمدة اسبوع ويتقابلوا بعدها يعرفوا النتيجة .
    بعد اسبوع ..........
    الامريكية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة جة صالحنى واتاسفلى .
    الفرنسية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة جة وجابلى ورد وقالى انا هاعمل كل حاجة .
    الصعيدية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة ابتديت اشوف بعنيا اليمين شوية بشوية
    تكتك اون لين
    Admin

مُساهمة  تكتك اون لين الجمعة يناير 21, 2011 9:44 am

مره واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك اوى
    قالت له وانا بحب سمير اوى قالها ياوليه فيتراك دى مربى قالت له وسمير ده عسل
    /////////////////
    بيقولوا لجحا ... الحق يا جحا تعبان دخل غرفة مراتك
    ...فقال لهم : سيبوه يستاهل
    /////////////////
    مرة تلاته يبتنافسوا علي اندل شخص فعدت واحدة ست كبيرة فراح الاول عليها ومسيكها ضربها وشد شعرها وبهدلها راح التانى عليها ومطلع سكينة وبقى يشرحها بيبصوا لقوا التالت فطسان على روحه من الضحك فسألوه قالهم انا اندل منكم انتوا تعرفوا دى مين الست دى قالوله دى مين قالهم دى أمى
    /////////////////
    اتنين محكوم عليهم بالاعدام و فى واحد منهم رخم اوى
    ,فالظابط بيسأل الاول بيقول له نفسك فى ايه قبل ما تموت قال له نفسى اشوف امى,سأل الظابط الراجل الرخم بيقول له نفسك فى ايه قبل ما تموت قال له نفسى ده ميشوفش امه
    /////////////////
    تكتك اون لين
    Admin

مُساهمة  تكتك اون لين السبت مارس 12, 2011 10:23 pm

بالنسبة لمبارك والثورة
    ///
    حسني مبارك “آسف على الازعاج” انت عملت أكبر “مطب صناعي” في تاريخ مصر والله إنت “وش إجرام” وطول عمرك “دبور” ودلوقتي معاك “زهايمر” باختصار إنت ” محترم إلا ربع” كل الشعب بقى ينادي “جعلتني مجرمًا” وعملت الحلو “عسل إسود” ومن السجون “العيال هربت” سرقت من عيونا ” الفرح” إنت فاكر مصر “كباريه” وعامل فيها “الزعيم” وكنا نقول يا عم عديها “حين ميسـره… ” “ليه.. يا دنيا” “هي فوضى” باختصار حسني مبارك . “طير إنت
    ////////////////////
    لرئيس اتصل بعمر سليمان بعد التنحية بيقولة:-
    اخبار الدنيا عندك اية … قالة الدنيا زى ماهى يا رئيس العيال فى الميدان
    والارض بعنها والفلوس هربناها .. فالرئيس قالة طيب ودى المسيحيين على امريكا
    والمسلمين على السعودية واقفل البلد على العيال وتعالى
    ////////////////////
    الجيش مسك واحد ماشي في الشارع بعد حظر التجول وسألوه: انت ليه انتهكت حظر التجول؟..قال لهم: اصل انا عندي تجول لا ارادي
    ////////////////////
    لوا الرئيس عن رأيه في التغيير، قال : التغيير ده سنة الحياة . قالوا :طب وسياتك مش هتتغير؟ قال : أنا فرض مش سنه
    ////////////////////
    عقد الريس جلسة مع وزير الداخلية السابق حبيب العادلي قاله حزينا: منعت الحشيش يا فالح؟ أهو الشعب صحصح
    ////////////////////
    بليس شاف 3 ملايين بيصلوا في ميدان التحرير راح مصوت وقال الله يخرب بيتك يا مبارك بقالي 30 سنة أضلل فيهم وأنت بعماليك السودا دي تخليهم يتجمعوا ويصلوا ؟ فقام ابليس بالهتف مع المتظاهرين “يسقط يسقط حسني مبارك”
    ////////////////////
    ن ميدان التحرير الي الاخوة الاشقاء العرب: في حد مضايقكم تاني نخلعه قبل ما نترك ميدان التحرير..؟
    ////////////////////
    شهود عيان فى أروقة وزارة التربية والتعليم أفادوا أنه تم تأجيل امتحانات الدور التانى إلى أجل غير مسمى، معللين هذا بأن النظام سقط وعاوز وقت عشان يلحق يذاكر
    ////////////////////
    أفلام جيل الثورة:
    فيلم ثرثرة جُوَه التحرير – أبي فوق الدبابة – سلام يا حُسني – ليلة سقوط النظام – هي ثورة – إعزلني شُكراً – التحرير رايح جاي – إحنا بتوع التحرير – مُذكرات ثائرة – أخويا ثائر وأنا مندس – جوازة في التحرير – احترس الفيسبوك فيه سم قاتل- أبي فوق الدبابة – عودة النت – المندس والأجندة – الرصاصة المطاطية لاتزال في جيبي – في بيتنا بلطجية – كيف تصرف العفريت – جائنا الرئيس التالي – نحن لا نرمي المولوتوف – مهمة في تل حرير – الريس عمر سليمان – حرامية في لندن – البحث عن الدستور – ليلة القبض على عز – الأجندة لا تزال في جيبي
    /////////////////////
    والفيلم الوثائقي الذي شاهده الملايين : ستيتس هزت شعب مصر-مبارك في الزنزانة .-يا أنا يا حسني .-الواد سليمان بتاع الرئيس .-مبارك شيكا بيكا .-إنها حقا أجندة محترمة- خالتي أجنده .- شورت وأجندة وكاب .- بلطجية في كي جي تو . – مطب رئاسي . – اللي بالي ماشي . – اللعب مع الإخوان . – نحيني شكرا . – يادنيا ياحرامي . – حب في الدبابة .
    مع دخول المسرحية الكوميدية “امشي يا حسني لا مش ماشي” موسمها الثلاثين بنجاح ساحق
    /////////////////////
    ومن مسلسلات الثورة : لن أعيش في ميدان التحرير – من أطلق الرصاص على المتظاهرين – ليالي التحرير – حرمت يا ريس – يوميات مندس – ثائر وست متظاهرات -ومن البرامج من قلب مظاهرة – الميدان ميدانك – التحرير انهاردة
    /////////////////////
    تكتك اون لين
    Admin

مُساهمة  تكتك اون لين السبت مارس 12, 2011 10:39 pm

واحد صعيدي ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قال له :يخرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخااااااافش ....معايه غيرها
    //////////////////
    واحد صعيدي معاه عربية قديمة وعاوز يبيعها فصاحبه قاله حط عليها علامة مرسيدس وهى تتباع راح عمل كدا بعد اسبوع صاحبه بيساله بعت العربية ولا. لأ
    قاله:- انت عبييييييييييط ابيع عربية مرسيدس
    ///////////////////
    مرة واحد صعيدي اتجوز واحدة قالت له على فكرة انا كنت مجوزة قبلك قال يوووووووووه "هو انا كل مرة التانى”
    ///////////////////
    اتنين صحاب واحد حرامي والتاني ندل اتفقوا إن الحرامي يعلم الندل السرقه والندل يعلم الحرامي النداله ، فبدأ الحرامي وخد الندل وركبو الاتوبيس وراح سرق محفظة من واحد قدام الندل وقله علمني بقى النداله قله ماشي راح الندل قال للراجل أهوة اللي سرق محفظتك .
    ///////////////////
    سأل المدرس الطالب: الثعلب يلد ام يبيض؟ قال الطالب: الثعلب مكار توقع منه اي شي!!
    ///////////////////
    اتنين مجوزين وعندهم وله ف الراجل بيقول لمراته لما ابعتلك الواد ابننا ويقولك كلمى مكالمه مهمه تعرفى انى انا عايز ابوسك وتيجى قالتله ماشى : ف الراجل قال لابنه روح قول لامك تكلم تليفون مهم فراح قالها قالتله روح قول لابوك مش وقته عشان انا مش فاضيه: فالوله راح قال لابوه ابوه قاله روح قول لامك لو مش هتيجى انا هنزل اكلم تحت: ف راح قال لامه امه قالتله روح اقول لابوك انى لو هينزل تحت انا هقلبله البيت سنترال
    //////////////////
    محمد ناصف

مُساهمة  محمد ناصف الأحد مارس 13, 2011 8:38 pm

الله عليك ياحبيب والديك
    ايه النكت الجامدة دية

يارب تجيب نكت جديدة
    بصراحه نكت جامدة
    love story
    love story

مُساهمة  love story الخميس يوليو 21, 2011 2:52 pm

ثانكس يا حبى على الموضوع الرائع الى الامام دائما تقبل مرورى البسيط على متصفحكــــــ دمت بود
    magican

مُساهمة  magican الخميس أغسطس 02, 2012 3:14 pm

فيرىىىىى جوووووود tongue

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء مايو 08, 2024 10:45 pm